8. - 14. november 2021
Menu
 
Kalendár sprievodných podujatí
Jún 2021
Po Ut St Št Pi So Ne
  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30

Neuromarketing a spotrebiteľské neurovedy. Čo je to a aký je ich prínos?

dátum konania
11.11.2020 - 11.11.2020
čas
13:00 - 13:45
typ podujatia
Prednáška
cieľová skupina
Odborná verejnosť
popis

Úvodné informácie o metódach a technikách neuromarketingu (spotrebiteľské neurovedy). Čím môže neuromarketing obohatiť súčasný marketingový výskum a marketingové praktiky. Nové trendy a možnosti.

organizátor

Fakulta manažmentu, Prešovská univerzita v Prešove

web inštitúcie/podujatia
adresa
Konštantínova ul. 16
Prešov
08001
miesto konania

Prešov

Tlačiť
Fotogaléria
 
Novinky portálu Veda na dosah
> Ako spolu komunikujú mozog a tráviaci systém
> Prinesie pokuta 135 tisíc eur za znečisťovanie rieky Slatina prelom?
> Nová štúdia: Osamelosť sa dokáže zapísať do ľudského mozgu
 
Novinky portálu NCP VAT
> Zapojte sa s Vaším podujatím do Týždňa vedy a techniky 2019
> Výtvarná a fotografická súťaž pre mladých
> Júnová Veda v CENTRE
> Júnová Vedecká cukráreň bude o strese
 
Novinky portálu CIP VVI
> Prvé výzvy Marie Curie-Skłodowskej otvorené
> Nanotechnology 2021
> Nórske granty